luni, 31 decembrie 2012

b-bye douămiidoişpe.


mereu m-am bucurat cand a inceput un an si am plans cand s-a sfarsit. pur si simplu pentru ca fiecare an incepe la fel. tin minte cum a fost in 2011. "uuu, vine 2012! an nou, viata noua! totul se va schimba!".DA, vezi sa nu.
mereu ma uit pe Tumblr si la sfarsit de an, vad postari de genul.. "2013, here we are".. sau "2013, don't screw it up". recunosc, astea ma fascineaza si pe mine, deoarece am preferat mereu sa fiu optimista, dar nu mi-a reusit niciodata.  e amuzant cum, in timpul anului, ti se pare ca nu te schimbi deloc, dar cand te uiti inapoi, totul e diferit.cum a spus un mare scriitor englez, "viata e ca si cum ai urmari minutarul pe ceas. nu il vezi miscandu-se, dar se schimba mereu..."
anul trecut incercam sa analizez lucrurile bune, "ups and downs", pe care le-am avut pe parcursul anului. cand am realizat cat de putine bucurii au fost (sau poate mici, si nu le-am apreciat destul) si cate necazuri, lista mea a devenit putin descurajatoare.. "moartea bunicului", "operatia mamei", "3 la civica", "pierdut prieteni", "medie mica"... si multe altele, dar nu vreau sa ma "laud". :)
sunt sigura ca au fost si momente bune, dar probabil nu mi le amintesc pe toate, asa se intampla mereu. problemele eclipseaza bucuriile, lucru datorat simplului fapt ca oamenii se nasc cu un gram de pesimism si nu vad decat partea goala a paharului. 
ce-am facut, oare, anul asta? a fost un an naspa, naspa. dar bun fata de 2011. si nu cred ca se datoreaza planetelor care au decis sa se alinieze astfel incat sa am eu un an bun, ci faptului ca sunt intr-un an terminal, si am atata de invatat incat nici nu mai am timp sa ma gandesc la lucruri rele si bune. le iau pe toate asa cum vin. pana la urma, asta facem toti, nu-i asa? :D
m-am indragostit si am pierdut, anul asta. am pierdut multe persoane. am pierdut o prietena din cauza unui baiat, ceea ce nu credeam ca mi se va intampla vreodata.. mereu am mers pe principiul "bros before hoes", in varianta feminina:)))
si nu numai una. am pierdut oameni cu care tineam legatura de la distanta, pur si simplu pentru ca oamenii se indeparteaza unul de altul, si m-am impacat cu ideea asta. am luptat pentru prieteni vechi, "cei mai buni" era un fel de "mie-mi pasa!!!", "mie nu! lasa-ma-n pace!", ca un razboi mut, si se pare ca ei au castigat..in tacere. :) 
m-am operat la picior, ceea ce a fost una din "ups-urile" anului. am adorat sa vad pe ecran cum imi tortureaza genunchiul ca sa-l vindece, si sa-l intreb pe doctor de iod, de clorhexidina si altele si m-a fascinat cum nu puteam sa simt cand m-a plesnit peste picior, sa verifice daca si-a facut efectul anestezia. :)) am iubit astea, pentru simplul fapt ca asa sunt eu, cum ar spune unul din fratii mei de suflet "putin mai dark-side." :)))
dar inainte de toate, am iubit anul asta. si asta intra si la ups si la downs. pentru ca intr-un fel, iubirea iti da ariiipiiii (da, da, redbull). dar, pe de o parte, e naspa sa iubesti. eu aleg sa vad "iubirea" asa - naspa. am fost acolo, am trecut prin asta.. iti mananca sufletul si te face sa fii asa de vesel si sa-ti deschizi sufletul... bleaaaaaahhhhhhhhhhh.
un sfat pe care-l dau pentru anul 2012: NU IUBITI. va distrugeti anul degeaba.
recunosc ca, acum sunt aproape de "a iubi", daca nu sunt chiar acolo si nu vreau sa accept. cred ca nu. mai bine nu. cu orgoliul inainteeeeeeee! (cred ca asta e deviza mea egoista pentru la anu.. adica peste 14 ore). 
pe final, va las cu o melodie care pe moment, inseamna mult pentru mine.. chiar MULT. nu ma intrebati de ce.



~Sia.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu