sâmbătă, 5 ianuarie 2013

med & other twisted dreams

scriu astazi in primul rand pentru ca m-am enervat. mereu ma enervez din cauza prostilor si habar n-am de ce. si nu numai din cauza prostilor, poate si din cauza oamenilor inteligenti, care nu ma cred in stare de nimic, chiar daca sunt inteligenti... prefera sa ma plaseze pe ultimul loc, in lista cu "oameni capabili de nimic".
astazi vorbesc despre voi si despre VISELE pe care o sa le indeplinesc, in ciuda voastra. m-am gandit sa va dedic o postare pe blog daca tot ma iubiti asa de tare incat sa ma judecati. sa va aduc aminte ca numai DUMNEZEU face asta (si eu fac asta acum. dar recunosc, imi asum pacatul in acest caz).
1. Despre voi :)
ador sa aud ce vorbiti despre mine. pe bune acum, nu scriu asta cu nervi, ci cu multa draagoste.. mai ales cand sunt la scoala in baie si ma uit frumos in oglinda, iar voi din holul de alaturi spuneti "Teodora nu e in stare sa intre la medicina, n-o sa faca nimic in viata". atunci chiar nu ma mai enervez si deja devine amuzant. btw, colegelor care se simt, DA, v-am auzit. nu va simtiti prost, mi-ati facut ziua mai buna atunci, ba chiar am incercat sa ma abtin sa nu ma bufneasca rasul ca sa nu va fac sa va simtiti prost. vedeti ce mult va iubesc eu pe voi? :D
prima oara va iert dragelor, a doua oara cand va mananca limba imi folosesc my super-rawrrrr skills si va dau de va julesc, cum s-ar spune la voi acolo in ghetou. 
majoritatea celor care cauta nod in papura ar spune acum "vaaai, daca nu ii pasa, de ce a scris pe blog despre asta?". pentru ca n-am despre ce sa scriu, dragii mei. stiti ca mie-mi place sa scriu despre NIMICURI, asa ca vorbesc despre cei care ma barfesc.
Sa nu uitam ca.. 
"Oamenii mari discuta idei, oamenii mediocri discuta evenimente, oamenii mici discuta despre altii".

2. Despre VISE.

cu totii visam la ceva anume, inca de cand suntem mici. unii din noi au curaj sa munceasca pentru asta, altii prefera sa se incadreze la categoria de oameni despre care am scris la 1. si anume: sa vorbeasca despre visele altora, cand ei nu sunt in stare sa le concretizeze pe ale lor.
eu visez sa tai oameni, da, da, da. si nu sunt nebuna. visez sa tin o inima in mana.. una adevarata, in timp ce ma concentrez sa nu-mi tremure mana pe bisturiu, cu masca si halat si manusi pline de sange. ASTA vreau eu sa fac. daca aveti o problema cu asta, scrieti-mi pe o foaie, puneti-o intr-un plic si puteti s-o bagati linistiti pe gat, pentru ca nu prea ma intereseazaaa, hihi!
in fiecare zi ma gandesc cum ar fi sa fie asa. de fapt, nu ma gandesc cum ar fi. ci CUM O SA FIE. pentru ca am invatat sa gandesc pozitiv si sa pun in aplicare "Marele secret". cine stie daca e asa cum se spune in filme? pana la urma nici nu ma interesaza, important e sa imi indeplinesc eu visul. motiv pentru care ii multumesc Irinei Cirjaliu, ea e unul din putinii oameni care m-au incurajat sa nu ma las invinsa de niste cuvinte de nimic. as adora sa fac asta. sa intru in sala de operatie si sa tai. pur si simplu. sa vad dincolo de piele. cum ar spune Derek Sheperd, "It's the high, the rush..the thrill of the cut" .acolo simti ca traiesti. sunt sigura de asta. si cand ma gandesc la acest lucru, cine-i mai baga in seama pe mancatorii de ...? nu mai conteaza nimic, decat sa-mi implinesc eu visul.
Si va multumesc ca ma faceti mai puternica...

If someone tries to bring you down, it only means you are above them.

Va pupa
Sia 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu