luni, 22 aprilie 2013

it's freaking monday

ganduurile mele de luni dimineata suna cam asa. frica frica frica. panica panica panica. oboseala. de ce mi-au inghetat iar mainile? omfggg e 11:22, am crezut ca e 12:22 si ca iar am lasat-o pe Diana sa astepte la poarta. de ce imi sta ceasul asa pe mana? de-abia astept sa vina Daria acasa. n-am chef de scoala. mi-am pierdut rigla. C. panica panica panica. frica frica frica. iar.
interesanta lista, stiu. si cel mai naspa e cu frica. nu inteleg de ce le e oamenilor frica. am auzit vorba asta `inteleapta` : "a avea curaj nu inseamna ca nu iti e frica. iti este, dar te arunci oricum". eu cand am curaj, pana la urma ma sperii pentru ca stiu ca tre sa ma dau cu un pas inapoi, altfel o s-o fac lata. deci tot mi se face frica. concluzia e ca n-am curaj niciodata...
astazi n-am curaj sa infrunt oamenii care ma impiedica sa-mi ating scopul. sau sa... iubesc. da, oamenii ma impiedica sa iubesc. nu pentru ca vor asta. pentru ca nu inteleg. pentru ca fiecare om e greu, intr-un fel, de inteles. de-aia ne-a facut Dumnezeu diferiti pe toti. expresia "toti sunt la fel" nu-si are rostul, nici pentru o fata indurerata, nici pentru un baiat care-si baga picioarele si zice "vai, toate-s la fel". toti suntem diferiti, si e greu sa intelegi ce e in capul altuia. nici daca-ti explica, nici daca esti chiar tu in pielea lui, tot nu poti sa intelegi. pentru ca fiecare om judeca altfel. de exemplu... poate ca altcineva ar spune "foarte bine iti fac, sa nu te lase sa te ranesti". dar eu vreau sa ma ranesc, tanjesc dupa asta. vreau sa ma arunc cu capul inainte si apoi sa regret.

si acum incep sa ma contrazic singura. mai inainte spuneam ca ma sperii si ma dau cu un pas inapoi.

cred ca iubirea iti ia mintea. era o chestie pe tumblr, nu stiu exact cine o scrisese. "iubirea iti sparge usa, te ia si te duce unde vrea ea"... nu pot sa zic decat: TRUE STORY, BRO!
va rog va rog, lasati-ma sa fac ce vreau eu. nu depinde de voi, depinde de mine. daca vreau, daca sunt in stare... sau daca nu vreau, si nu risc.

in cazul asta risc. simt ca merita sa risc... chiar merita

....sper.

"Ma lupt cu ORICINE pentru TINE." 



Nesiguranta ne inunda minteaaaaaaaa, as usual !!!!

mai bine nu mai gandesc. mai bine plec la scoala.
data viitoare o sa va aduc numai ganduri bune, promit.

....sper.

Raman doar cu speranta, ca intotdeauna.

-Sia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu